تاریخچه ی کیوکوشین
 
کیوکوشین اویاما
تمامی اخبار کیوکوشین
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:تاریخچه ی کیوکوشین, :: 19:47 ::  نويسنده : مرتضی داغری زاده       

کیوکوشین یکی از سبک های کاراته ی غیر کنترلی است این رشته توسط ماسوتاتسو اویاما (1994-1923) رزمی کار کره ای الاصل بنیان نهاده شد.

این رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته که شامل تجربیات اویاما و تکنیک های دیگر سبک های کاراته بوجود آمده است.

کیوکوشین از سه لغت کیوکو(نهایت)،شین(حقیقت)وکای(انجمن) ترکیب شده است.این رشته در ابتدا اویاما ریو و اویاما کاراته جوجیتسو نیز نامیده می شد.

این سبک روی مبارزه ی واقعی از راه نزدیک تاکید می کند.در کیوکوشین برای کاستن مقاومت حریف از اصابت ضربات بطور متوالی استفاده می شود.

این سبک تاکید عمده ای بر روی تمرینات تنفسی استقامتی دارد. از این رو هنر جوی کیوکوشین بعد از سالها تمرینات مکرر دارای اندامی ورزیده می گردد.

در سبک کیوکوشین تکیه اصلی بر حفظ سلامتی توام جسمی و روحی است،و در مبارزات کیوکو شین و اساسا در فلسفه ی آن پیروزی به هر قیمتی بر حریف مقابل معنایی ندارد. در فلسفه ی متعالی کیوکوشین هدف نهایی تناوری جسم برای رسیدن به مکارم عالیه اخلاقی است و به هیچ وجه خشونت در سبک کیوکوشین جایگاهی ندارد چرا که خشونت و کیوکوشین در تقابلند نه در تعامل.کیوکوشین نه تنها خشن نیست بلکه سعی در پرورش روحیه لطافت،افتادگیوبزرگ منشی را در هنرجوی خود دارد

بعد از فوت اویاما موسس سبک کیوکوشین برخی از شاگردان وی سبک کیوکوشین را به نام خود تغییر دادند و بسیاری مدعی رهبری سازمان فدراسیون شدند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیوکوشین اویاما و آدرس oiama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 13951
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد ماوس